Om mig... Hahhaha "Skojj"

*Tillans*

  • Kön: Female
  • Plats: Kungariket : Sverige

Om mig

Blyg, fast man sjulle aldrig tror de =) vädigt bra hunör ( Antar att andra hatar den )Oftast Glad. Gillar alla. Dömmer Aldrig.. MM =) Bäst *** Hahaha

Intressen

  • Älskar att vara med min mamma ocg mina Vänner. Fredrik ocg släckt sååå Klart... Pluss Massa Massa mer ;)

Favoritfilmer

  • oj finns många men i alla fall. when a´man loves a women. and you got served. massa dans fillmer.. och Kärlek så klart... ja just en till höstlegender =)

Favoritmusik

  • all lysnare fatktiskt men killar mycket. REEGATON

Favoritböcker

  • Gömda med böckerna efter + pojken som kallades det
  • med uppföljare... värklighetspareserade böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0