Mia saknar dig när du inte e med mig =)

Hallåååj =)
tänkte att jag skulle sätta mig ner en stund och sriva några reder innan jag kryper ner i min säng och gosar ner mig riktigt rejält =) skulle va å va =)

I dag har jag somma alla andra dagar bara flängt runt... ocg sovit länge. hade lovat mamma att gå ut å gå mad henne i morse men icke.. matilda sov som vanligt... får ta nya tag i morgon =) har legat vid näet ocg solat en stund. har också doppat mig två gånger =) har varir nere vid näset igen och igen =) hahah. fast de BÄST med den här dagen var ju att jag fick tillbringa lite tid med min gooobit MIA =) Älskar diog gumman. Du e totalt underbar =)

så e det =)
Nu har jag också suttit här en stund och letat resor. jag åFredrik tänkte dra en vecka eller två snart någonstans. Komma bort ett tag ocg bara få vara me varnadra... Vore mysigt=) Faaaaan Jag vill Inte att du försvinner från mig alltså.. Kommer DÖ ;)´men men som jag alltid skriver och säger. visst klara vi de ;)

Ehh rkar inte skriva mer....

Å jag jag lovar att lägga ner lite tid på de här å skrivar mer-.- Ja ska SLUTA  TJATA =) hahaha

Vill Inte sova själv Baby Komm till mig.....
får väl ta min Hund ocg krypa ner då.... =)

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0