Jääääävlar

vad det var ett tag sedan jag slrev här =) men men det gör la icke nå =) Hemma igen hos min Älsling, Hur skönt som hällst =) men saknar det faktiskt lite endå, även om jag skrev hala tiden att det bar fy satan tråkigt så kan jag lova att resan hade sina poäng endå... tänker jag efter så hade vi det faktiskt bra endå... visst skit trist att ha dålugt väder typ hela tiden , men när vi väl gkjorde nå så hade vi j7u så klart skojjit =) det kan jag ju inte slägga under stolen =) Men Nu e jag hemma och ska ta nya tag ocg har ny planer =) inte still en minut kan jag lova,,,
I dag har jag faktisk legat i solen hela fdagen typ... Wow matilda, Japp jag klara de =)

I mÖra tar min Älskade vän donna studenten... E så glad för din skulle baby.. Å stolt så klart...  Även om de blev ett år senare så göre du ju de i alla fall... kolla på mig.. Dålig som satan =) hahah YOU ARE THE BEST, MY HERO=)
 Har i dag också haft en toppen kväll. men klan man tro annat när jag e med mina älskade vänner =) neee... kan inte bli annat en bra så klart =)

ehhh orka skriva mer... sätter mig nog en sväng i mÖra och skriver några rader =)


Ha Det Bäst
Pussss

image106

Ha ha Kolla in mig =) Full Å feber det kallar jag ett perfekt kort =)

image107

jag O Korv Gubben... Jag garva så jag grina det kvällen =)

image108

Votka; Sprite.. Går alltid hem =)

image109

Skål För Faaaaan =)

image110

Yeah !!!!!

image111

Panama Is the Best =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0