de vackraste i livet var stunden du kom =)

Hallojj.

Måste bara börja meds att skriva, att jag har sååå mycket planer.... å så e jag ju så klart cp.. ena dagen vill jag något andra dagen nå annat =) ja ja nått måste jag ju i alla fall göra med mitt liv. orka leva så här,.,, ) 
i dag har jag typ varit med min äölskade mamma heöa dagen.-- har varit ute å gått också.. måste komma igång o träna igen.. var ju så duktig föruyt. men sen när jag kom ghem från panama la jag mig på soffan ocg bra rosta bort =) hahah 

I möra ska jatg jobba. ska bli så skönt att äntligen komma igång med något... pallar inte att bara gå hemm´längre...

nu har jag försökt att skriva min blogg i en timma... fastnar i tv. fredrik ringde + nu pratar jag med han på msn... hahaha men men

orkar inte akriva.. skriver så hela tiden men men..
Här älskling e en dikt eller vad man ska kalla de till dig... du tror att jag struntat i dig när vi har ghort slut. men jag har alltid älskat dig ocg brytt mig om dig sen dag ett.  beskriver ganska bra i den här dikten......

Du gick längst en strand tillsammans med mig, på himelen trädde bilder på våra liv tillsammans fram.
Du såg på varje bild tvåpar fotspår i sanden, ett par var dina och ett par var mina.
När den sista bilden syntes såg du tillbaka på fotspåren. Du upptäckte då att många gånger under ditt liv fanns
endast ett par fotspår du såg också att detta var under de mest ensamma och svåra stunderna i ditt liv.
Detta bekymrade dig mycket och frågade mig om detta.
- Du sa när jag en gång bestämmde mig för att vara med dig, du skulle gå med mig hela vägen, men jag ser att under de svåraste tiderna i mitt liv finns det bara att par fotspår. Jag förstår inte varför du lämnade mig när jag behövde dig som mest.

Då Svarade jag:
- Men kära du, jag älskar dig och skulle aldrig lämna dig.
Under tider av svårigheter och prövningar, när du bara kan se ett par fotspår
Då bar jag dig !!!!!!!

image125

Älskar dig. och jag hoppas du kan förlåt allt dumt jag har gjort mot dig. som jag har gjortb för dig....
Älskar dig av hela mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0