Bilder

image112                image113             
                                                                     
Kolla In Världens sötaste =)                  Å här har vi en person som jag
maddi när vi hjälpte mamma                är så himla stolt över och Älskar
att pröva ut ett par tya glasögon            så klart av hela mitt hjärt =) Grattis!!
inners inne ville hon ha ett par             Gissa vem hon fick badringen av ..... =)
själv...  titt va fin hon blev =)


image114                image116

Så himla Vacker e du.. Bästis ***             Så Himla Bra ;)


image117                image118
Jag snodde mösan =)                             mina tre Sötingar. Dom satt å
Båste första och sista gången               vänta på mig. o jag banga,
någon får se mig i en student mössa =)  Ville ju sova =)

image119                image120
 Sååååå Sööööta =)                                  Också Världens Gooobit =)


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0