Till dig!!!


Mats!!!!

jag kan aldrig föreställa mig hur du mår nu... jag kan aldrig sätta mig in i din situvation att tänka och känna de du gör just nu.... man jag kan finnas för dig, och det hoppas jag att du vet att jag gör.... du är min Bästa vänn och jag kommer aldrig att lämnma dig.... jag finns här till 1000 för dig!!!!
du vill inte prata jag vet inte hur jag ska at upp det....... hur tar man upp en sånnsak,, hur ska jag börja vad ska jag fråga??? jag vill ju att du ska kunna prata medmig om det hur jobbigt det en är så vill jag att jag e det person som du kan vända dig till hur dåligt du en mår...... jag vill trösta dig men hur ska jag lyckas....  jag vet att du gråter baby innerst inne, det känns som om det ända jag gör är att smeker dig över håret tittar på din fina ansikte, som ser så sorgset ut, jag vill jag vill så görna trösta dig, men du öppnar dig inte..
men det går inte,,, så istället ger jag dig en lätt kyss på pannan vänder mig om och går.......

du vet att
Ibland tas utsidan som att insidan inte fanns det är insidan som räknas men utsidan som ger insidan en chans.!!!!!!!



du vet att jag finns här värdens bästa... Du är mitt allt... Älskar dig=)



Puss O Kram Matilda****






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0