Söndag

Söndag.... mmmm söndag e det i dag..... fy alla söndagar e så himla tråkiga... och jag känner mig alltid så hilma trött också...konstigt tänlker alla nu, du var väl säkert ute i går.... å det var jag men andra söndagar när ma inte har varit ute så e jag faaan lika trött då me......
inget finns det att göra... (kan inte på peka heller att det finns andra dagar) men Söndagar känns end¨å mer dystra och TRÅKIGA!!!!

nog omm allt dystert hela tiden....
wickan igår... faktiskt hade jag riktigt trevligt.... tack vare dig emelie=))
det e sånna här kvällar det är kul.. när alla sina vänner e ute om man bara pratat med folk och har kul i hoppp. me like =) byz spelade ju men jag tyckte inte det var nån höjdare.. emma drog in mig typ längst framm.. och som alla kalskogingar på fyllan.... CP störda... trängdes och hölll på... så jag skyndade ,mig snabbt ut där ifrån så jag inte skulle ha dö på någon som stod och butta på mig!!!!!!

kallt var det ute.. ( Inte alls som i panama) hahaha
expert på att göra av med pengar också på fyllan. jag i ett nötskal..

Pratade också med Ti Ti i dag... sååå himla kul.. det e värkligen någon jag saknar..... My black brother=)
jag vill jag vill jag vill Åka dit nU!!!
men samtindigt vill jag ju så klart inte lämna min babe här hemma.......

i morgon e det där jobbiga också.... faaaan jag vill inte, jag orkar inte mer nu.,..... hela fucking tiden ska det vara något och jag blir så tröttttt!!!!!!!!!! men men man får väl hoppas det blir bra tillslut...
som jag sa till dig i går..... jag vill nog igentligen inte men jag måste!!!!!!!!!!!!!!!!!!


madde my baby.... som jag sa till dig i går,,, jag har ingen aningt om hur jag ska kunna tacka dig för att du är min vänn. oc fortfarande finns här... du e den som räddat mitt liv. och hur tckar man en vän för det......
jag kan inte förklara i ord hur mycket du beteyder för mig, och hur tacksam jag är... Älskar dig Hjärtat Mitt!!!!


Å Lisa Flyttar ju nu me... =(( även om vi kanske inte är bästa vänner så har jag haft jävligt kul i hopp med dig gumman.... kommer bli tomt utan dig mitt i mot..... Puss vännen***


nog om allt nu.. n8u ska jag dra täcket över mig sätta på en film och vänta tills madde ricker ´och säger god natt... =) ( Gumman jag lovar jag är inte kär i någon annan än dig=)) )

så jag sägher väl go natt nu...
och så klart Go natt pappa i panama!!!!

Pusss Matilda**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0