redan Fredag!

Faaan vad dagarana har gått snabbt den här vackan.... i morgon e det redan i vecka sen vi kom hem till sverige... som sagt e redan trött på skiten men men man måste ju....

Har hittat ett skit bra jobb i Norge i dag som vi bara måste ringa på i morgon..... bara en månads jobb ca 20 tusen kr mat och boende redan fixat... hur bra som hälst...
Jobbar till den 10 april sen drar vi... just det Sorry Emma.. klart att vi ska fira din 20 års dag före.... you are my angel så självklart... ha tänkte skriva det på engelska men jag insåg att jag inte kunde stava till det så det fick bli svengelska.....=)

det ska bli sååå Skönt att komma tillbaka... synd bara att my lover boy (Frderik) inte kunde följa med....
men men det blir väl nån annan gång, får vi hoppas...

värme värme.. snälla snälla gud göra så vi kommer iväg snart eller gör så att det blir sommar här så fort som möjligt=) jag FRYSER!!!!!

i kväll blir det nog faktiskt lungt,,,, har inga pengar för att ligga på Topp hela tiden... vill ju ut i morgon så man akanske kan fixa en slant tills de om man har tur...

nervös för på måndag e jag.... har hela tiden klyvna tankar,.. fattar nog inte vilket stort beslut jag ska fatta.. men men nu står jag här livet med detta beslut som måste tas så jag det e ju något jag måste göra... kan ju inte direkt göra som anars springa hem tilll min säng dra täcket över mig och tänka sov nu matilda så glömmer du allt det här..... =)
funkar inte så.....

Panama... weeiiii vill åka... =)

snart kommer emmz hem frå´n Englad också.. ska bli super kul att träffa henne... har verkligen saknat dig hjärtat..... =)

ja ja vad ska jag mer skriva i dag... Byz i moegon. händer säkert nå tok så jag uppdaderar väl efter.....

när millan å jag e ute kan allt hända har jag märkt =) hahaha


Pussss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0