Första inlägget

Hola!!!!

japp då har jag också skaffat mig en blogg. kanonbra eftersom jag i balnd väörkligen behöver få skriva av mig...
saknar saknar värkligen Panama och mina Sötingar där....  bara känna att det här e livet jag mår bra nu...
men nej inte det, man ska få sitta i sin lilla lägenhet utan pangar å mat och frysa ihjäl... KUL!!!!
e det så ett liv ska vara????
 men kan ju börja undra.. Problem problem vart man en vänder ryggen...
Älskar värkligen my baby  cokså men problem problem där med helta tiden.. jag orkar inte leva så här längra det mpåste bli en förendring... jag vill vara med någon som stöttar mig någon som säger at matilda jag finns här för dig vads du en bestämmer dig för, i alla lägen..-..
jag vill att du ska må bra...... inte hela tiden trycka ner mig och visa hur jävla värdelös jag e.... Fattar inte.... jag orkar inte mer..... vill så gärna att det ska finka men du gör så allt blir så svårt.....

skit samma.......

panama ska bli mitt liv... vill inte du så måste jag ju välja något annat...
helskönta människor.... billigt ocg värmen e på topp,,,,

jag har haft mitt livs bästa resa....  har fan rest mycket men det här slår allt....
we vill be back!!!!


äLSKAR DIG FREDRIK MEN VAD FAAAN SKA JAG GÖRA NÄR SU GÖR SÅ HÄR?????

Finns så mycket i mitt liv nu som bara skiter sig... Orkar inte mer.........................

Pusss Å Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0