så kan de gå.....

Ja snart var det änlige dax då =) Panama på Fredag =) ska bli så skönt att komma till värmen och drinkarna =)) ahahha som jag alltid skriver kommer det därimot inte att bli så skönt att sakna fredrik i 3 veckor men men. vi klarrar allt så vi klarar de här med =) har tjänat pengar hela heljen också =) städat emelies lägenhet... money money =) har så dåligt stält så det e helt sjukt.... JAG SKA BLI MIJONÄR =) haha vad tror ni om de va?? =)

eh i kväll blir det nog utgång., jobbar 7 timmar i dag och gör sista passet kl 10 till 12 mne men det fixar väl ja va =)
pappa åker till panama i morgon. och jag har bilen aldelsen för mig själv =) Gött-

eh vet inte vad jag ska skriva...

Värden e dum - jag vill rymma..

Älskar min mamma och min släckt å jag hatar när de blir så här.... ja ja inte mycket man kan göra åt...


Pusss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0