Pass that dutch!!

Hallååå..

dax att skriva några rader i gen =)
Helgen trodde jag skulle bli lungn men men Lördagen vart faktiskt utgång. och efterefste å herla köret. =) Lul faktiskt, fast jag blev lite full jaaaa,  men men det får man väl bli i bland... Frderik var ute i Fredags å jag i lördags...
å i går var vi hemma å möst.. duktiga jag var också å träna i går när jag var bakis å allt... hell yeah.. Im the best =)
*vad gör jag om du försvinner nu* Fredrik var ute på äventyr i Fredags... faan blir lessen på dig men jag äslar dig enså så klart och kommer grina ihjälm mig om det blir nå mer nu.....

Steve fyllde 25 i lördags och var där på hus fest =) hade riktigt roligt faktiskt.. sen ner till vickan och dansa runt lite.. =) och tydlegen sedan tillbaka till steve på efterfest där det också balla ur inanna jag åkte hm.. som vanligt. jag tror jag givck i mellan 3,4 bråk i helgen. helt otrolihgt att folk gämta ska tönta sig.. oekar inte med massa bråh hela tiden.. Faaan väx upp o ha KUL....

sälen i helgen står ju på listen men jag vet inte om jag bara ballat ur.-. så jävla tråkig känner jag mig.. jag brukar ju altid vara den som är på och  tycker son här e riktigt lajban mne men...  pappa vill ju att jag ska med till ullared i stället och shoppa lite i göteborg.... vad ska pengarna gå till.. shoppa lite ellere festa... vanligtvis hadde jag sagt jag ska till SÄlen klart som korvspa.. men det här gången e jag inte säker faktiskt....  ja ja får se hur det blir...  exakt om två veckor ´så e jag i panama.. åker den 5 ska bli så skönt... kommer så klart sakna fredrik så jag nästan håller på att dör men men det e smällar man får ta...  eller hur älskling =)

skulle ringa emma i lördags hade också skrivit de i min almenacka men vad trror nu inte att jag glöömde endå eller.. ja man heter ju matilda olsson så de e inte så konstigt =) men men faktiskt ta ,mig dit och råd att ringa till henne sen...  Planera lite Australien =)) går allt till väga nu så har jag ett fullspäckat år frammöver. =)

´men men somm sagt snart e det panama och jag e lika flyrädd som förra gången så det ska inte bli kul men nu vet man ju va som väntar så det ska nog gå bra den här gånngen igen..  gratis mat sprit och ciggaretter. det kallar jag LYX =) och massa massa roligt folk varmt å skönt och ja hela den där paradis kännslan... mmm längtar =) nu tridssa jag tillock med upp mig själv =) hahahah

kan sitta å skriva hela dagen här nu. sitter oxh jobbar och har inget annat sätt en att fördriva tiden¨=)
lömde skriva att falun borna var här i helgen... inte alla men nåra =) var kul att se dom faktidskt  det var ju ett tag sedan jag såg dom sist... kul kul....

i helgen har det varit tivoli här... lika kul som vanligt nina och jag tog med oss.. Oliver, Elias och Andreas som täckmantlar =) hahah  som ni ser så e dom ju hur söta som hälst.. och kolla ij Olivers vurpa i hopptornet. kag garava så jag grina fast det e ju jag... taskig som vanligt hahahah

eh nu ska jag sluta...

Me LOve Fredrik =)

Puss Å Kram***


image100          image101      image102


image103       image104       image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0