På Botten och kravlar........

Haaaaaallllllååååå.. =)

måste börja med att skriva att jag för en dag sen asatt här och skrev ett jätte lång innlägg. ,men när jag skulle klicka för att spara så chabla jag till det så allt försvann. så drygt och typsikt mig =)

sitter för tillfället och jobbar. i dag var det drygt faktiskt ocg de e bar första passet jag e på-- hmm =/

I dag Fyller min kära mormor år... Grattis,,, och härmomdagen fylled min älskade vän Emma år.. 20 år Grattis igen =) vet du vad det lilla stumpan fick göra då.. Operera bort blinddarmen på sin 20 års dag.. fy faan. så typiskt dig asså. jag lider med dig::!!!
men när madde och jag var ute och gick i går var vi hos henne och jag tog ett litet fotto.., jag fick igentligen inte lägga ut de men jag måste du ser ju så pluttig ut baby. och jag vet att jag kommer få igen men de e det värt =)

häromdagen var jag ockå och kollade på när emelie och madde tvättar älan som ni ser. ha för söta och inte vilken tid som hällst häller utan vi halv tvålv får dom värsta cp rycket.. =) hahaha

så har jag också värsta planerna nu.. förutom att vi snart åker till panama så ska jag. ( om jag hinner få ihpp pengarna) åka med EmmZ till Australien i några månader och jobba... riktigt billigt också att plyga över till nya zeeelan så det blir de nog.... sen vidare till thailnad i jan när papp åker dit. kommer bli kanon om det värkligen blir så här nu.. emma å jag igen kommer bli kanon.... vi har sååååå J*vla kul i hopp du å jag.. kan inte bli tokigare =)
sen blir det ju kanon kul om madde och angelika är där... angelika vet jag mnu e där eftesom hon bor där =)
kommer bli såååååå KUL.. =)


eh nu ska jag vara social i tel.. hahaha

Orkar inte ha det så här längre....... 

( men va faan, ta inte livet så alvarligt, du överlebver det endå inte... )


pusss Å kram

image95          image96         image97

Hahahah

image98 Här e min lilla sjuka Älskling =)  Sötnos**


Glöm ej Leva min Vän, dagen som gick kommer inte igen.....


have a naice day... bye!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, vad skön du e som lägger in en sån bild =)

2007-04-20 @ 23:40:53
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0