nobody is perfect but im fucking close =)

 haaaalåååååjjjj...

Förvånat såg ja nu att de är sex dagar sen jag skrev. och förvånat så hinner det faktsikt hända mycket på sex dagar... eftersom både mitt närminne och minne är ur funktion så kommer jag inte komma ihåg allt jag gjort....
helgen var kul i alla fall.. Fest hos Jossan =) like always.. du får alltid stå för det gummsan... heheh fast Lördagen Var det ju mycket för att dimman skulle ha " Avslutnigsfest" haha och donna my baby fyllte hela 20 år ochg det måste ju sååå klart firas... Grattis min älskling. och som jag påpeka så starkt i Lördags kväll ( Som du aldrig kommer komma ihåg så mena jart enda ord jag skrv på kortet... Rakt i från hjärata...... Wickan Fredag och satt Lördagen... så måste ju påpekas att Trulle var hemma. Jätte kul att se dig =)

on tillsak som bara måste nämnas var att jag jobbade faktikst fram till halv tålv både fredag o lördag... så då kan ni tänka er att groggarna slank ner snabbt innan utgång...  ( Fredags fick jag också möta en full fredrik innan jag gick hem.. =) hahah )

ehh inte hänt så mycket mer.. har suttit på våran balkong och solat med my babe... helt otroligt i aprill--
kommer inte i gåg allt.. va faaan jag som kjommer å håg att jag sagt.-- å det ska jag lägga till i min bölogg--- men shit the same... me dont care nowbodys care... so fuck off.... ;)

ska sova... skrver mer i mogon när jag känner för det-.. för i dag var det inte väsrt roligt..-.

hare Göttt...

Puss O Kram


image72



Du Å jag Älskling´.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0