NO i dont wont back down.....

Nu ¨får det vara nog på det här,,,, Jag orkar inte... fyllan gör det cp och jag orkar inte., du faller tio år neråt och blir en omogen jävla Tönt... Jag orkar inte.... så jävla coool tror du att du e då så jag blir tokig!!!! Jag har sagt de nu,, du behöver inte komma hem om det ska vara så, efen om jag äslar dig och allt sånnt där och kommer må skit om det blir så, så får det faan va så snart.. 7 år Fredrik.. Tänk på de...  Varför ska jag vara så J*vla svag för, pratade med en "Vän" häromdagen och hon berätta att hon gjort slut med sin kille, för vissa saker. hon ahde ställt ultimatum flera gånger, men blev aldrig bättre så hon lämnade honnom... Tänk om jag kunde varså så stark.. inte för att kjag vill lämna dig men blir det ingen förbättring så vad faaaaaaaaaaan ska vi göra då???


skit sammma...

I dag har vi i alla fall beställt våran resa,,, 5 åker vi borta 3 veckor =) ska bli så skönt...  Tränar å tränar gör jag också och har INGA planer på att sluta.,.. ska bli smal nu =)

Fredag e det i dag också och jag sitter hemma själv och känner att livet bara e pisas för tillfället...
men men så kan det vara i bland....
värdens sötaste bäbis ligger här brevit och ser almänt söt ut. =)
Hoppas i alla fall alla mina söta vänner har en kul kväll...


ehh orka sitta å skriva mazssa skit.. skönt att få skriva av sig i bland bara...

have a nice day Bye.....

Matilda

Glöm aldrig att jag äslkar dig och kommer alltid göra.. ( Vad som en händer )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0