När Botten är nådd........

så var det påsk och inte faan e det lika riloht som när man var liten. då fick man ju i alla fall klä ut sig och springa runt i hus och se söt ut o få godis =)
Fredag i dag och det blir lungt, har lämnat Mats i dag och det var nå sjukt jobbigt. kan inte fatta att du kommer vara borta nu ett tag. kommer bli tungt kan jag lova, emelie och jag satt å snyfta ihopp när vi åkte hem =) heheh
i går var det fest, hade inte speciellt kul faktiskt, eller jo en sväng där när mats å emelie komm upp å millan maj å anna då var det trevligt... Och sååå klart att pöna var här =) reseten av kvällen blev skit,, fattar inte... och jag kan inte släppa de heller, känns sjukt jobbigt och jag vet inte om jag orkar det här. själva tanken gör mig tokig och det kanske e bättre utan. jobbigt då me kanske intre orkar "leva" mer men det här gör mig ennu tokiare tror jag.
eh skit samma... har Ont i magen.......................

Härom dagen var jag med när anna å andreas spelade tennis march hahah faan vad jag skratta och som ni ser så var Millan dommare.... =) klockrent sånna saker man måste göra oftare och få sig ett gott skratt =)

faan Mats kommet sakna dig =)
Och Emelie du vet var jag finns, finns här för dig. och det komer antagligen vara riktigt k´jobbigt ett tag , men du klarar de ;)

Jobba i morgon, drugt vill hällre bara ligga hemma och göra igenting. men när pappa e i sverige blir det inte en lungn stund. måste väl ta mig ett glas efter jobbet antar jag,,, måste väl fira att de e påsk  =) hahahah

Sälen på bartömmngen.. yeah!! kan inte bli bättre....

orkar inte mer....

nati natt... Donna jag saknar dig kom hem å gör så att jag mår bra.... =)

image73                                     image74

image75                                     image76

**************************************************************************************************'

image77        image78       image79

image80        image81       image82

                 image83                                image84



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
image85   Mina Sötingar =)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0