Killing me softly... But Big girls don´t cry =)

Ja då var den tredeje dagen över och den fjärde börjar i moegon... hmm börjar bli drygt, e sugen på allt... =)
men men jag SKA klara det här.. Sa nyss till pappa att när vi kommer till Panama ska jag trycka en flöt pizza =) hahah Ska bli sååå Gott =) Gottegrisen de e jag de... =) fast de vet väl alla redan. * det syns ju som sagt *  =)

I dag har vjag å Millan gjort vårat första pass. haha kul faktiskt bär man väl har kommit in i de... men men det ska nog gå bra det här,, sen har jag tränat två gånger... Ja Tack jag vet att jag e duktig... *måsten peppa mig själv =) *

Snart är det sommar och sol, för oss blir det tidigare eftersom vi åker till värmen snart.. Gött...
men när vi kommer hem så e det varm... Underabart...

Sälen snart också... så Kul såå... har nyss då slutat på min diet så då blir det utemat och dricka =) Full rulle kan man säga =)


Fredrik har inte varit hemma på hela dagen.. träffat han max tio min i dag.. ska få somna själv också antar jag... o hur faaanb ska det gå. nästa gång kapa av dig armen som jag får lägga om mig, =)

har städat hela lägenheten i dag också. å vad fick man för de? typ "mmm jag såg de" =) du som aldid klagar borde ju bli överlycklig.. hahah


ne nu ska jag ut med min plutt så han får Bajsa =)


Föresten måste ju bara tilläga att jag har värdens bästa Pojkvänn. fasty det visse väl alla men i går när jag komm hem hade jag fått 3 stycken jätte söta brev på min Mail... du e bara för söt Lover Boy =)





image92                image93            image94


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0