fhit fore your rhit.... to party.........

Halloj =)

Nu har det gått halva tiden av min diet och man kan väl säga att det går ganska bra... har inte slutat eller fuskat men jag har ett sånnt sug efter allt... =) hahah Men men...  meningen att vi skulle till stokolm i moegon, men så blev det icke... måste gitta på nått  kul som får dagen att gå snabbare... får inte äta någon lunch i morgon.. o jag kommer att bli tokig. mitt humör kommer inte vara på topp om ma säger så... Stackars fredrik säger jag =) hahah

sitter nu och jobbar skit tråkigt när det inte händer nått, men men som sgt lättförkänta pengar.. =)

sugen på at drick blir man ju också när det e så fint väder... jag älskar sommaren.....=)
humöret blir på topp ock allt skäns en smula bättre liksom....

snart bär det iväg ska bli sååå skönt.....

i natt komm min älskling hem... känndes so vi inte ade träffats på flera veckor... mne mne nnu e du hemma o klommer du ihåg vad du lovade. Att du ALDRIG mer i hela ditt liv skulle sova ifrå ig igen =) ska vi se om du åler det.. hahaha mne jag vet ju att det komer komma snart att du e borta ett tag. =( Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!


en vecka kvar jag döööör.. vill ha MAT =)
skönt att ha kommit igång med träningen också.. man känner ju sig so en helt ny människa när ma har tränat och svättats lite =) Gött De.....


blir inte mycker mer i kväll inte, maby åker upp till jossan en sväng på rasten som e till kl 10... sen jobbar jag en timma så ska jag hem o mysa med min babe... Mysigt,, LÄNGTAR** =)


ehh jag DRAR!!!!

Pusss Å Kram195509-41195509-39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0