Dålt under Ytan.....

Haloj alla glada =)

ja e glad i dag.. eller ja jag e i alla fall j*ligt stolt över mig själv i alla fall... e inne på min tredje dag med min batning. pluss att jag har varit i baduset ocg simmat två gånger i dag faktiskt.. Nu jävlar ska det visa resultat. bantning på HÖG nivå.....

har också tror jag blivit av mett ett jobb =) hahah (GÖTT) men har fått ett annt... klockrent..  har garvat hela kvällen, å tänkt det e ju helt per5fekt om man ska skratta sig igenom hela dagen som man jobbar... Huuuuur bra som hälst... bra betalt å allt... jobbar fyra timmar om dagen ca... sååå jävla bra.... menn det e nog för att jag e sååå jävla bra ;) hahah
skönt att donna e hemma igen... annras vet du vad som hade hänt... hela Kga hadde stått i lågor.. ocg Tro mig det hade det gjort =) sanna mina ord... hell Yeah!

som sagt har inte gjortn så mycket en att bantat dom senaste dagarna =) hahah i mitt liv händer det inte så mycket faktiskt..

(MIn pappa e Bäst var bara tvungen att skriva det. fick nyss ett sms =) bäst eru... =) )

nu e det skyddslapparna på+ som pappa säger.. jobba. banta och träna... å självklart hinna vara med Min älskjling och mina vänner Å MIn mamma ( henne har jag träffat på ett tag, =( Saknar min Älskade mor... hon e värkjligen mitt allt... ) sen e det mycket som väntar framöver,,, mycket bra saker men en stor dålig sak som kommer kännas som om någon har huggit mig i hjärtat 2100000 gånger och vridit runt 10 gånger mer gånger....

sälen snart... sen Panma. sen tar ju min duktiga donna studenten efter det blir det antagligen Bulgarien.. sen Norge och jóbba... sen vet man aldroig vilka länder vi drar igenom. Tahland står ju på listan.. Me like Thailand =)


Tack Jossan Å Emelie för att ni e så söta =) hahah Me like er två. =)
Å kul emelie att vi fått en bra kontakt =) japp de tycker jag...

ne nu flummar jag bara riunt här.. skriver mer i morgon =)


Pusss Å hej.....


image87

inte långt kvar du. ( synd bara att jag inte får ha mitt hjärat med mig *Fredrik* )

image88

helt Underbart. paradiset.. =)

image89

gissa om hon hade Taggar på hela sig =) hehehe

image90


Vi två assåå-  *Klockrent*


bye bye =)


*Saknar mats*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0