B What you wanna B!!!!

haaalåååj...

hahaha Måste börja med att skriva att när jag kom upp i morse. kl 9 ( jag var ute i går) såg jag att jag hade tänkt skriva en blogg i natt =) å fy satan att jag inte gjorder de var ju hur tur som hällst =) fjanta mig i går så det kunde ha stått vad F**n som hällst =) hahah men hade ju förståss vartit hur kul som hällst att se vad jag skrivit då. men men
Kommer också ihåg att jag i natt dödade massa flugor som hade flygit in. jag lovar det krylla. ( Äckligen ) jag ock oden förstårss han var ju med där och leta efterdom och åt upp dom =) hahah "mammas Sötnos" =) hehehe
sen slog mina små ögon ihopp på kudden =)
Utgån i går blev de fast det inte alls var tänkt så. sket ju i sälen för att få mer tid med fredrik ,men nu e ju "Sickan" (Emma) friskt då blir det inte en lungn stund. , men det var riktigt trevligt faktiskt.. å nått som känns så himla bra att Fredrik och jag kan dricka ihopp igen =) älskar dig och älskar där du e med mig =) satt hos emma å drack medde blev lite "Små full" och irra runtn=) satt mest och pratade bara. tycker om den familjen alltså men love... har varit i den famiöljen sen jag var liten... =) love love =) wickan sästa blev de... inte så mycket att hurra för kan jag lova... gjorde bort mig lite men men det hör väl till. ( roliga e ju att jag altid ska pridika om hur töntigt att bråka å så men va faaan ,man e väl inte mer en människa och kan göra lite fel eller =) a ja ajag e en fjortoissssssss =)
som jag skrev också så vakande jag skit tidigt och skit hungrig. värsta fylle hungern hadde jag.. så det var bara och knalla upp och trycka i sig lite mackor... Fredrik ligger fortfaranade och sover ( skräll ) och jag får sitta hör och jobbA =)
EMMZ; nu har jag fått mycke mer tider så jag får nog i hopp pengarna till australien =) hoppas jag =) och har pångest att jag inte ringt dig. tänker hela tiden att jag ska göra det men endå glömmer jag hela fu**ing tiden....

( JAG KAN KLARA MIG SJÄLV, KAN GÅ UT FÖR EN KVÄLL OCH KOMMA HEM NÄR JAG VILL. )

tvungen så klockren komentar =)

snart e det dax då.. Panama på fredag.. =) ska bli så skönt... men som sagt kommer sakan min älskling så jag döööör =)


I kväll blir det kanske sälen endå bara en dag... skulle vara hur kul som hällst.. =)

ehh orkar inte skriva mer..
Måste vara trevlig i tel nu =)

Älskar dig FredriK =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0